16/1/15

Καταγγελία Παναγιώτη Ηλιόπουλου για απαράδεκτες συνθήκες μεταγωγής

iliopoulos-orkomosia_(2)Μια ακόμη κυβερνητική μεθόδευση αντιμετώπισα και σήμερα, που σχετίζεται ξεκάθαρα με την προεκλογική περίοδο και την άνοδο του κόμματός μου στον Νομό Μαγνησίας. Καταγγέλλω την απόπειρα προσβολής της προσωπικότητάς μου, λόγω των απαράδεκτων συνθηκών μεταγωγής μου στα Δικαστήρια του Βόλου, για την εκδίκαση της υπόθεσής μου, η οποία επίσης αποτελεί προϊόν κυβερνητικής μεθόδευσης.

Υπενθυμίζω ότι κατηγορούμαι άνευ στοιχείων για μια υπόθεση που είχε τεθεί στο αρχείο και ξεθάφτηκε  κατόπιν τηλεφωνικού αιτήματος « Να ανασυρθούν όλες οι υποθέσεις που αφορούν βουλευτές της Χ.Α. ακόμα και αν έχουν αρχειοθετηθεί». Η απόπειρα της κυβέρνησης να αποκόψει ψήφους από τον ΛΑΪΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με τέτοιου είδους πρακτικές και κατάφωρες παραβιάσεις των δικαιωμάτων μου ως πολίτης και ως βουλευτής θα πέσει στο κενό. Την απάντηση θα την δώσουν οι συμπολίτες μας στις εκλογές στις 25 Ιανουαρίου.
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Βουλευτής Μαγνησίας
Πολιτικός κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού