27/10/14

Αναξιόπιστος ο Ντογιάκος! (Β΄ μέρος)

ιiliopoulos-efeteioΆρθρο του παρανόμως εγκλείστου βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Παναγιώτη Ηλιόπουλου στην εφημερίδα “Εμπρός”.
Με τους παραπάνω επιθετικούς προσδιορισμούς απαντάω στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑ από τον παραδικαστικό Ντογιάκο στην περίφημη πρόταση-μυθιστόρημα που κατέθεσε. Ο γνωστός «παναθηναϊκακιας», ο οποίος μετά από τηλεφώνημα του δικτάτορα Σα(χλα)μαρα, μου στερεί εδώ και δέκα μήνες την οικογένειά μου, γράφει μεταξύ άλλων, χωρίς ντροπή, την παρακάτω πρόταση: «… από το γεγονός αυτό και μόνο κατακρημνίζεται κάθε ίχνος σοβαρότητας, κύρους, ειλικρίνειας και αξιοπιστίας του» αναφερόμενος στο πρόσωπό μου.

Θα περίμενε κανείς βέβαια ότι αυτή η τόσο βαριά φράση θα αναφέρεται σε κάποιο τρομερό έγκλημά μου… Κι όμως, αυτός ο «ικανότατος» (σύμφωνα με τα τσοντοκάναλα) παραδικαστικός πού νομίζετε ότι αναφέρεται; Σε ένα μήνυμα από το 2012, στο οποίο ανακαλύπτει ότι εκείνο το απόγευμα θα «χτυπούσα» ένα τατουάζ ! ΝΑΙ, καλά διαβάσατε! Αυτός ο δαιμόνιος αστυνόμος Σαϊνης του δικαστικού σώματος αναφέρει ότι έχασα όλα τα παραπάνω στοιχεία του χαρακτήρα μου (μάλιστα, όπως γράφει, κάθε ίχνος τους) από ένα μήνυμα, για ένα τατουάζ! Αυτό θα πει «σοβαρή και εμπεριστατωμένη εισαγγελική πρόταση», όχι αστεία.
ΤΟΛΜΑΕΙ και κρίνει τον χαρακτήρα μου αυτός ο αναξιόπιστος, ο οποίος μετά από τηλεφώνημα του αφεντικού του, Σαμαρά, ξέχασε ό,τι είχε μάθει στα Πανεπιστήμια και τη Σχολή Δικαστών, ό,τι είχε γράψει σε δικό του δικόγραφο πριν δέκα μήνες και έφτιαξε αυτή την πρόταση έκτρωμα (που ουσιαστικά μας αθωώνει!). Αυτός που, σύμφωνα με το στενό του περιβάλλον, απειλούνταν από τον δικτατορίσκο Σαμαρά που του είχε «παραγγείλει» να μας «τελειώσει» και τελικά ενέδωσε στις απειλές του.
Αυτός ο ψεύτης λοιπόν, ο οποίος ανακάλυψε ένα μήνυμά μου το 2012 για ένα τατουάζ, δεν βρήκε ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ το οποίο να έχω στείλει για να κινητοποιήσω τα δήθεν «τάγματα εφόδου», γιατί πολύ απλά ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ! Ποια είναι αυτά τα «ηλεκτρονικά μηνύματα» με τα οποία κινητοποιούσα τα «τάγματα εφόδου» και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΑ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ»; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ; ΣΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΣΗ: ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΗΣΩ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΙΣΟΒΙΑ!
Από ποιο στοιχείο της γιγάντιας δικογραφίας προκύπτει ότι εκπαίδευα τα «τάγματα εφόδου», εκτός από την νοσηρή φαντασία της Κλάπα και της Δημητροπούλου, το αποκύημα της νοσηρής φαντασίας των οποίων ο Ντογιάκος το υιοθετεί άκριτα και αυθαίρετα; Μάλιστα όταν τον ρώτησα στην ανάκριση «σε ποιο σημείο αναφέρεται ότι εγώ εκπαίδευα και κινητοποιούσα τα τάγματα εφόδου;», η απάντηση του ήταν εξίσου αστεία με τον ίδιο… : «Δεν μπορεί κάπου θα το γράφει»!
Σε άλλο σημείο της πρότασής του, αναφέρει ο «έγκριτος δικαστικός» ότι «είχα αναπτύξει έντονη δραστηριότητα για την εμπέδωση των θέσεων του εν λόγω κόμματος». Είναι σοβαρός; Ξέρει κανέναν βουλευτή που σέβεται τον εαυτό του και την εμπιστοσύνη των πολιτών που τον εξέλεξαν και δεν κάνει ακριβώς αυτό το πράγμα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ; Παραλείπει όμως σκοπίμως να αναφέρει τα αποσπάσματα των ομιλιών μου, που υπάρχουν στην δικογραφία και προτρέπουν ξεκάθαρα τους φίλους του κόμματος να αποφύγουν οποιαδήποτε βίαιη ενέργεια αλλιώς «να τσακιστούν να εγκαταλείψουν» το κόμμα.
Εκτενή αναφορά σε ολόκληρη την πρόταση-παρωδία κάνει και σε ΜΙΑ φωτογραφία με πιστόλια που βρέθηκε στο κινητό μου για την οποία, ενώ γράφει ότι υπάρχει σύστημα εντοπισμού της και βρίσκεται σε τοποθεσία της Αττικής, πάλι ΑΠΟΣΙΩΠΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ! Δεν αναφέρει λοιπόν ότι η συγκεκριμένη «τοποθεσία» είναι το οπλοπωλείο όπου αγόρασα το νόμιμο όπλο μου και η φωτογραφία είχε τραβηχτεί την ημέρα αγοράς του όπλου (και αυτό αποδεικνύεται από το ψηφιακό αρχείο).
Η γελοιότητα της πρότασης «χτυπάει κόκκινο» όμως σε άλλο σημείο της. Εκεί που λέει ότι έκανα «έλεγχο νομιμότητας σε νηπιαγωγεία»! Πολύ θα ήθελα να ‘ξερα αυτή την τρέλα πού την ανακάλυψαν οι Ντογιακοκλαπέοι; Πιστεύω ότι ο Σεφερλής θα περάσει το συγκεκριμένο σημείο στο επόμενο θεατρικό του.
Στις τέσσερις σελίδες που με αφορούν (όπως και σε ολόκληρη την πρόταση άλλωστε) έχει γράψει δεκάδες ψέματα και ΟΛΑ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ! Οι απαντήσεις μου είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ, για να καταλάβουν όλοι το μέγεθος της εμπάθειάς του προς το πρόσωπό μου. Νομίζει ότι θα παραπεμφθώ για αδίκημα που σηκώνει μέχρι και 20 χρόνια φυλακή για αυτές τις αρλούμπες του; Μόλις σβήσουν τα φώτα από τα τσοντοκάναλα, να γνωρίζει πολύ καλά ότι η θέση του είναι στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ – ΜΝΗΜΕΙΟ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ! Η πρόταση Ντογιάκου θα διδάσκεται στις Νομικές σχολές ανά τον κόσμο, ως μνημείο εξευτελισμού της Δικαιοσύνης και αλλοίωσης της κοινής λογικής.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Μαγνησίας
Περιφ. Σύμβουλος Θεσσαλίας
Πολιτικός Κρατούμενος