15/1/14

ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΝ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

ιiliopoulos-efeteio
Επιστολή του Συναγωνιστή Π. Ηλιόπουλου μέσα από τη φυλακή

Τρίτη μέρα στα κελιά της Τιμής και μετά την ταλαιπωρία της ανάκρισης και των μεταγωγών  ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά για να δούμε πως φτάσαμε σε αυτές τις προφυλακίσεις. Θα αναφερθώ μόνο στη δική μου περίπτωση, όχι από εγωισμό, αλλά για να είμαι πιο ακριβής στην περιγραφή μου.
Η δική μου εμπλοκή ξεκινάει ακριβώς 3 μήνες πριν, με την κατάθεση του ψευδομάρτυρα Ε (τον οποίο έχω ήδη μηνύσει για ψευδορκία) ο οποίος χωρίς να μου αποδίδει καμμιά απολύτως πράξη λέει ότι με έχει γνωρίσει απλώς σε ένα γραφείο της Χρυσής Αυγής.Από εκείνο το σημείο ξεκινάει ο παραλογισμός της “ανεξάρτητης δικαιοσύνης “.

Με μια απλή αναφορά ξεκινάει η δίωξή μου ως “ιδεολογικού κατηχητή των ταγμάτων εφόδου ” με σκοπό την “κατάλυση του Πολιτεύματος”. Στις 25 Νοεμβρίου καλούμαι να λάβω το κατηγορητήριό μου στο οποίο χωρίς κανένα στοιχείο στη δικογραφία των 15.000 σελίδων μου αποδίδεται αυθαίρετα ο ρόλος του ιδεολογικού κατηχητή της οργάνωσης, του υπευθύνου κινητοποίησης των ταγμάτων εφόδου, του διενεργούντα ελέγχους στην κοινωνική ζωή του τόπου, του επόπτη των πυρήνων της Μαγνησίας και του εφοδεύοντα σε βρεφονηπιακούς σταθμούς. Με λίγα λόγια, ακόμα και ο … Σεφερλής δεν θα έφτιαχνε τόσο ευφάνταστο κατηγορητήριο όσο η Κλάπα για να γελάει ο κόσμος.
Στις 5 Δεκεμβρίου δεχόμαστε εισβολή στα σπίτια μας από την Αντιτρομοκρατική (!) με εντολή Κλάπα και άλλων βοηθητικών δυνάμεων (βλέπε Δημητροπούλου). Ευρήματα ΜΗΔΕΝ! Στις 6 Δεκεμβρίου μας δίνουν νέα αναβολή για να “μελετήσουν” τους σκληρούς δίσκους του Αρχηγού και του Κασιδιάρη. Πάλι τα στοιχεία που προέκυψαν ήταν μηδενικά!
Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014. Ξεκινάει η ανάκριση. ΟΛΕΣ οι ερωτήσεις αφορούν το σχολιασμό δηλώσεων του κ. Μιχαλολιάκου και άλλων στελεχών του κόμματος (σε αυτό το σημείο ξέφυγε στις ανακρίτριες η νέα κατηγορία που ετοιμάζουν περί κατάλυσης Πολιτεύματος καθώς και η κλήση και άλλων βουλευτών του κόμματός μας). Περιμένω τις ερωτήσεις σχετικά με το “βαρύ” κατηγορητήριό μου. ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ! Απευθύνω λοιπόν την ερώτηση: ” Θα με ρωτήσετε κάτι για το κατηγορητήριό μου;” για να λάβω την απάντηση : “Κύριε κατηγορούμενε αρκεί που είστε βουλευτής της Χ.Α. Δεν χρειάζεται να έχετε κάνει κάτι εσείς! ” Αυτή ειναι η απάντηση της συζύγου ιδρυτικού μέλους της μνημονιακης ΔΗΜΑΡ… !
Βρέθηκα λοιπόν στη φυλακή όχι για πράξεις μου, ούτε για πράξεις μελών της Χ.Α. , αλλά για τις δηλώσεις στελεχών της Χ.Α. ( με λίγα λόγια, ξεκάθαρη ποινικοποίηση λόγου και ιδεών). Ηαπόλυτη ξεφτίλα και για τις δυο αριστερές ανακρίτριες και για τον αστικοδεξιούλη επίορκο Εισαγγελέα Ντογιάκο. Μετά την αποτυχία τους να αποδείξουν έστω ΜΙΣΗ αξιόποινη πράξη, επειδή έπρεπε να κάνουν το καθήκον τους στο μεγάλο αφεντικό τους, Δικτάτορα Σαμαρά, προφυλακίζουν 3 αθώους οικογενειάρχες με ΜΗΔΕΝΙΚΑ στοιχεία.   Ας γνωρίζουν ότι υπάρχει Θεός και όλοι θα κριθούν.
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Πολιτικός κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού
13/01/2014